پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
بازدید هنرآموزان هنرستان دخترانه اقلیما از مرکز رشد فناوری نیشابور و شرکت‌های فناور مستقر

بازدید هنرآموزان هنرستان دخترانه اقلیما از مرکز رشد فناوری نیشابور و شرکت‌های فناور مستقر

- 1402/10/12

با توجه به اهمیت آشنایی دانش آموزان با فعالیت‌های فناورانه شرکت‌های فناور مرکز رشد فناوری نیشابور در راستای تبیین منش، هنرآموزان هنرستان دخترانه اقلیما از مرکز رشد فناوری نیشابور و شرکت‌های فناور مستقر بازدید کردند .

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، با توجه به اهمیت آشنایی دانش آموزان با فعالیت‌های فناورانه شرکت‌های فناور مرکز رشد فناوری نیشابور در راستای تبیین منش، هنرآموزان هنرستان دخترانه اقلیما از مرکز رشد فناوری نیشابور و شرکت‌های فناور مستقر بازدید کردند .

در ابتدای این برنامه بازدید، هنرآموزان هنرستان دخترانه اقلیما نیشابور، از زبان کارشناسان ستادی مرکز رشد فناوری نیشابور با پارک علم و فناوری خراسان و مرکز رشد نیشابور ، رسالتها و ماموریتها آشنا شدند و ضرورت توجه و فراگیری مهارتهای نرم و استفاده از تکنینک های لازم برای استفاده از خلاقیت در مسیر کاری و تحصیلی را فراگرفتند .

در ادامه نیز با همراهی رئیس مرکز رشد فناوری نیشابور از چند شرکت فناور مستقر بازدید کردند و از نزدیک با فعالیتهای فناورانه کارآفرینان نخبه نیشابوری آشنا شدند و به پرسش و پاسخ با مدیران این واحدهای فناور پرداختند.

دانلود پیوست خبر علیرضا شیرازی علیرضا شیرازی مازیار ناظران مازیار ناظران